انقلاب اسلامی محور وحدت و بیداری اسلامی در سطح جهان است
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خداآفرین گفت :

 
 
حسین حاتمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خداآفرین گفت : انقلاب اسلامی محور وحدت و بیداری اسلامی در سطح جهان است و به برکت انقلاب اسلامی وبه برکت ایستادگی ملت ، کشور ما در عصر کنونی مستقل ترین کشور هست ودر دنیا هیچ کشوری سراغ نداریم که به استقلال کشور ما برسد .

به گزارش سپاه عاشورا ؛ حسین حاتمی ظهر امروز در نشست سیاسی  روستای مردانقم گفت :  تفکر بسیجی باعث حفظ انقلاب شده واز ابتدای انقلاب تا کنون تفکر بسیجی باعث رشد وپیشرفت علمی در زمینه های مختلف گردیده است .
 
 
وی گفت : انقلاب اسلامی محور وحدت و بیداری اسلامی در سطح جهان است و به برکت انقلاب اسلامی وبه برکت ایستادگی ملت ، کشور ما در عصر کنونی مستقل ترین کشور هست ودر دنیا هیچ کشوری سراغ نداریم که به استقلال کشور ما برسد . استکبار جهان امروز به بهانه های مختلف همه جوانب زندگی ما را تحت فشار قرار داده و هرروز برآن می افزاید اما به فضل الهی از این دوره نیز باپیروزی گذرخواهیم کرد .
 
حاتمی با بیان اینکه ملتی که در جنگ با دشمن است و از هر سو مورد فشار و تحریم قرار گرفته، نباید ریخت و پاش، اسراف و تجمل داشته باشد افزود: در چنین وضعیتی باید اصلاح الگوی مصرف، ساده زیستی را تا رسیدن به نقطه مطلوب تولیدات داخلی در دستور کار خود قرار دهیم.
 
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خداآفرین اظهار داشت: باید باتلاشی مضاعف و با امکانات و ابزارهای داخلی راه ورود کالاها و تجهیزات وارداتی را به حداقل ممکن رسانند، همچنین کشاورزان و دامداران به شیوه های نوین و کم مصرف و پربهره متوسل شوند و نیاز داخل را رفع و زمینه صدور کالا را به خارج فراهم نمایند.

وی حضور زنان در عرصه‌های مختلف جامعه را مناسب و مهم ارزیابی کرد و گفت: بانوان در تمام دوران انقلاب چه قبل از آن دوران و چه بعد از آن حضور پر رنگ‌تری نسبت به جامعه مردان داشتند و همواره با توجه به فرامین رهبری پیش‌رو و حاضر در زمینه‌های مختلف  حضور چشم‌گیری داشته و دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خداآفرین  در پایان خاطرنشان کرد: قدرت و عظمت سپاه پاسداران به دلیل دلدادگی به معارف الهی و پایبندی به ارزش‌های دینی  می‌باشد و با همین رویکرد به مسیر خود ادامه خواهد داد انشاءاله .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 13:22 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 83575
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا